четвъртък, 5 юни 2008 г.

Ивица Вастич пише история на 38 години


Ивица Вастич ще бъде най-старият играч на Евро 2008. Халфът на Австрия е с 42 дни по-стар от вратаря на Германия Йенс Леман.
Вастич бе на път да прекрати кариерата си преди три години, но тогава той премина във втородивизионния ЛАСК (Линц) и със своите голове върна тима в първа дивизия на Австрия. Той спечели наградата за най-добър футболист на страната за 2007 година и така отново заслужи повиквателна за националния тим.
"Аз съм просто един от всички играчи. Нищо повече и нищо по-малко. Наистина съм натрупал доста опит през годините и се опитвам да предавам от него на по-младите в тима. Въпреки това аз си оставам един от тях", заяви Вастич.
Треньорът на тима Йозеф Хикерсбергер сподели, че е поканил Вастич именно като ментор на по-младите. Той бе доста недоволен от поведението на играчите в последните дни. Въпреки това самият футболист не смята, че има право да казва на съотборниците си как да се държат на терена и извън него.
"Не мисля, че е мое задължение да определям поведението на моите съиграчи. Все пак не мисля, че има някакъв сериозен проблем. Дори помислих, че треньорът се шегува. Според мен нищо особено не се е случило", добави ветеранът.
Според много специалисти се очаква, Вастич да бъде не просто подходяща смяна, а основна част от отбора на Евро 2008.
"Треньорът знае най-добре какво е нужно на тима. Готов съм да приема всяко негово решение. Не мога да бъда много разочарован, ако не играя. Не е важно дали ще бъда титуляр, а дали отборът ще побеждава", завърши Вастич.

Няма коментари: