четвъртък, 5 юни 2008 г.

Исаксон напуска Ман Сити


Вратарят на Швеция Андреас Исаксон заяви, че назначаването на Марк Хюз за мениджър на Манчестър Сити няма да го задържи в английския клуб. "Аз искам да напусна Манчестър Сити. Казвал съм го и преди. С пристигането на Марк Хюз моето мнение не се е променило. Няма да се боря за място в отбора или да разговарям с новия мениджър", каза Исаксон. Марк Хюз пое Сити в сряда, след като за последно бе начело на Блекбърн. Той заменя на поста Свен-Йоран Ериксон, който изкара само един сезон в английския тим.
Исаксон заяви за агенция Ройтерс, че е свободен агент, но от Сити твърдят, че има още един сезон до края на договора си. Запитан как ще коментира назначението на Марк Хюз Исаксон каза: "Не ме интересува. Аз няма да бъда в клуба следващия сезон".
Медиите в Швеция и Англия пишат, че Исаксон ще премине във Фулъм, но той отказва да коментира бъдещето си по време на Евро 2008. "Чувствам се добре, в отлична форма съм. Не мисля, че ще имам проблем да си намеря нов клуб", коментира вратарят. Швеция започна вчера своята подготовка в базата си в швейцарските алпи, а в групата са още Испания, Русия и Гърция.
"Това е много трудна група и Испания са фаворити. Но за второто място всички имат шансове. Ние просто трябва да сме по-добри от останалите в групата, ако искаме да се класираме за следващия кръг. Това обаче ще бъде много трудно", каза Исаксон.

Няма коментари: